ایلام؛

جمع آوری کمک های مردمی به ستاد اربعین در حسابی متمرکز

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: کمک های مردمی به ستاد اربعین در حسابی متمرکز جمع آوری و در اختیار کمیته های مختلف قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید محمد علوی فر اعلام کرد: پارسال شاهد حضور میلیونی زوار از مرز مهران در ایام اربعین حسینی بودیم، چون تجربه نخست بود و تدابیر ویژه ای پیش بینی نشده بود برخی مشکلات وجود داشت ولی با مشارکت مردم و مدیریت خوب مسوولان پذیرایی و بدرقه آبرومندانه ای از زوار صورت گرفت.

علوی فر افزود: شماره حساب 0110284407001 نزد بانک ملی شعبه مرکزی بنام کمیته های مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان ایلام برای جذب کمک های مالی در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند کمک های غیر مالی خود را نیز به آدرس ایلام - میدان مادر - روبروی اداره کل فنی و حرفه ای استان - جنب کوی اساتید - ستاد عتبات عالیات استان ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پیش بینی ها حاکی از افزایش جمعیت زوار در مقایسه با سال گذشته را دارد و برای خدمات رسانی زائران با شهرداری های سراسر کشور ، هیات های مذهبی، جامعه خیرین کشور و استان، مدیران عامل کارخانه های بزرگ مواد غذایی صحبت شده تا مشارکت و کمک های آنان جذب شود.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: ده ها تقاضا برای دایر کردن موکب از سوی هیات های مذهبی داخل و خارج از استان دریافت شده که پس از بررسی های لازم از مشارکت آنها استفاده می شود ضمن اینکه بسیاری از شهروندان ایلامی و دیگر شهرهای کشور نیز تاکنون وجوهی را به حساب بانکی اعلام شده واریز کرده اند.
 
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.