باید در نظر داشت که فرهنگ اقتصادی، فرهنگ مقدم است و «توقف ممنوع» در حوزه اقتصاد فرهنگی عمل می‌کند.

پیام تیرانداز تهیه‌کننده برنامه «توقف ممنوع» در خصوص جزئیات این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «توقف ممنوع» برنامه‌ایست که در حوزه اقتصاد فرهنگی فعالیت می‌کند. اقتصادی که از نگاه فرهنگی متناسب با اقتصاد و فرهنگ منتج شده است این در حالی است که مضمون فرهنگ اقتصادی بیشتر در کشورهای غربی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت که اقتصاد فرهنگی، فرهنگ مقدم است. در همین راستا برای تولید این برنامه پیش زمینه و مبنایی بر اساس مطالعاتی سه ساله انجام شده است که مبانی پیشرفت اسلامی است. اتاق فکر ما را اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل داده‌اند و در «توقف ممنوع» به موضوعات روز و واقعیات جامعه می‌پردازیم.

تیرانداز در مورد زمان پخش و تبلیغات این برنامه بیان کرد: ساعت پخش برنامه مناسب است. به علاوه تبلیغات نیز در حد بضاعت قابل توجه و شایسته بوده است.

وی اظهار داشت: تا به اینجا بازخوردهای جالبی را از جانب مردم مشاهده کرده‌ایم اما برای اینکه برنامه به بلوغ رسیده و شکل اصلی خود را پیدا کند، چندین قسمت صبر لازم است. باید قبول کرد که ضعف هم داشته‌ایم اما با این حساب استقبال‌ها خوب بوده و بینندگان اظهار داشتند که «توقف ممنوع» دارای محتوا و برنامه‌ای آموزش محور است.

تهیه کننده «توقف ممنوع» عنوان کرد: عوامل زیادی در شکل‌گیری برنامه موثر بوده‌اند، از جمله بخش انتخاب سوژه و مسائل قابل توجه جامعه، فرم،‌ موضوع و نحوه ارائه آن‌ها که با توجه به بازخورد مخاطب باز طراحی می‌شود.

وی تاکید کرد: محمد دلاوری مجری فهیم و همفکری است. به اتفاق او و دیگر دوستان تصمیمات را اتخاذ کردیم و امیدوارم خروجی کار که شایسته است مورد توجه قرار بگیرد.

تیرانداز در پایان اظهار داشت: به طور طبیعی اگر کار در حوزه اقتصاد باعث نادیده گرفتن سایر زنجیره‌ها شود، حرف دقیقی نیز از آن استخراج نخواهد شد. در برنامه «توقف ممنوع» موضوعات مطرح شده به صورت همه جانبه تحلیل و به زبان قابل فهم برای مخاطب ارائه می‌شود. اقتصاد علمی است که نیازمند تجربه است. ان شاء الله این برنامه اقتصادی به تجربه‌های لازم رسیده و پخته‌تر عمل کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار