معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اعزام 200 دانش آموز کرمانی به مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در تابستان 94 از کسب بیش از 30 رتبه کشوری ورزشی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی گفت: سهم آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی تربیت بدنی در سال جاری به 37 درصد رسیده است.

میرزا حسینی به بیان گزارشی در رابطه با افتخارات دانش آموزان استان در بخش ورزش پرداخت و افزود: 12 مدال رنگارنگ توسط دانش آموزان این استان در رشته ژیمناستیک کسب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش های آسیب های اجتماعی برای بیش از 300 هزار نفر از اولیاء دانش آموزان و معلمان استان کرمان در سال تحصیلی گذشته برگزار شده است.

میرزا حسینی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان از ساخت و بازسازی بیش از 2 هزار چشمه دستشویی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در مدارس استان خبرداد.

وی تصریح کرد: بیش از 20 انیمیشن آموزشی در ارتباط با مسائل بهداشتی و آسیب های اجتماعی به صورت بومی تهیه شده است که در شبکه های مجازی و مدارس استان به صورت گروهی پخش می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رتبه ، ورزشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.