رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام جدیدترین تغییرات بازار ماهی، گفت: قیمت ماهی حلوا سفید، شیرجنوب، تیلاپیا و حلوا سیاه نسبت به هفته قبل کاهش یافته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی یوسف‌خانی جدیدترین تغییرات بازار ماهی را اعلام کرد و اظهارداشت: در هفته جاری قیمت برخی از محصولات کاهش و برخی دیگر افزایش داشته است.
 
وی با بیان اینکه قیمت ماهی حلوا سفید ۱۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است، گفت: امروز نرخ این ماهی در بازار خرده فروشی ۴۰ هزار تومان است.
 
یوسف‌خانی، شیرجنوب، تیلاپیا و حلوا سیاه را از دیگر ماهیانی عنوان کرد که با کاهش قیمت در بازار مواجه بوده‌اند و افزود: امروز یکشنبه قیمت هرکیلوگرم شیرجنوب ۲۰ هزارتومان، تیلاپیا ۲۰ هزارتومان و حلوا سیاه ۱۸ هزارتومان است.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اقلام ماهی نیز اضافه کرد: قزل‌آلا، آمور جنوب (سفید پرورشی) و کپور جز ماهیانی هستند که با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند ضمن اینکه درحال حاضر قیمت آنها به ترتیب ۱۷، ۱۳ و ۱۳ هزار تومان است.
 
به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت ماهی هامور جنوب نیز ۱۹ هزارتومان، آزاد دزفولی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و شیرنیزه‌ای ۱۴ هزار تومان است.

منبع: مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.