فرماندار ریگان گفت: امروز پدیده ریزگردها در ریگان مشکلات تنفسی برای کارکنان ادارات ومردم این شهرستان ایجاد و 70 نفر را راهی مراکز درمانی کرد .





به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه
خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری افزود:
پدیده ریزگردها در ریگان علاوه بر مشکلات تنفسی کاهش دید افقی را در این شهرستان در پی داشته است. 

وی تصریح کرد: با توجه به غلظت ریزگردها ستاد بحران در محل فرمانداری ریگان تشکیل شد وتمامی مراکز بهداشتی در مانی در این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند .

فرماندار ریگان گفت: به دلیل غلظت زیاد ریزگردها تا کنون 70نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی شده اند که حال 5نفر از آنها به علت ناراحتی های تنفسی مساعد نیست .

باقری تصریح کرد: تا کنون برای مهار ریزگردها در این شهرستان هیچ اقدامی صورت نگرفته است وقرار بود ایستگاه پایش ریزگردها در این شهرستان احداث شود که تا کنون صورت نگرفته است .

وی خواستار مهار ریزگردها در این شهرستان شد .

رئیس شبکه ومرکز بهداشت ریگان گفت: به دلیل تشدید ریزگردها در ریگان امروز بیشترین مراجعه کنندگان به این مراکز افرادی بودند که دچار مشکلات تنفسی شده اند .

فردین حشمتی افزود: بیماران قلبی وافرادی که حساسیت به گرد وغبار و ریزگردها دارند از دیگر افرادی بودند که امروز به مراکز بهداشتی درمانی ریگان مراجعه کردند .

وی گفت: با بروز پدیده ریزگردها افراددر محیط سربسته و از ماسک استفاده نمایند وکمتر در محیط باز قرار بگیرند.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت ریگان اظهار داشت: با تداوم ریزگردها در این شهرستان افزایش بیماران وجود دارد .

حشمتی گفت با توجه به اینکه حال تعدادی از بیماران وخیم گزارش شده است توسط چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان بم اعزام شدند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: ریزگرد ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.