دبیرخانه فرهنگ شهروندی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ حسینی به نصب و اکران نمادهای محرم در سراسر مشهد پرداخت و ده ها رولاپ حسینی در سطح شهر نصب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر دبیرخانه فرهنگ شهروندی از اکران رولاپ و طرح های متنوع همزمان با فرا رسیدن ماه محرم با موضوع رسم و قیام حسینی در سطح مشهد خبر داد و گفت: 75 رولاپ با عنوان رسم حسینی در 45 سازه موقت در سطح شهر مشهد اکران شدند.

محمد اسکند نژادافزود: این رولاپ ها با موضوعات "ماهم از خود گذشتگی کنیم، هوای همسایمان را داشته باشیم و رفت و آمد را برای دیگران سخت نکنیم" به نمایش درآمد.

وی همچنین از اکران 60 رولاپ با عنوان "منتخب جشنواره کودک و محرم" در پنج طرح با عنوان "من از کودکی عاشقت بودم" در 60 نقطه شهر مشهد اکران شدند.

دبیر دبیرخانه فرهنگ شهروندی از اکران 3 طرح برای بیان قیام حسینی در 33 تلویزیون شهری مشهد خبر داد و گفت: این طرح ها در قالب " فرمایشات رهبری در خصوص امام حسین(ع)، محرم و عزاداری در این ماه، شمر زمانت را بشناس و شعار هیهات من الذله"در تمام نقاط محوری شهر مشهد اکران و در معرض دید مردم قرار گرفت.

اسکندنژاد افزود: 90 سازه دو در دو، در قالب دو طرح "هیهات من الذله و حتی اگر بمیرم ذلت نمی پذیرم" نیز اکران شدند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگ شهروندی طی آمار طبقه بندی با هماهنگی سایر ارگان های شهری و باتوجه به مناسبت های روز، در سطح شهر برای آگاهی شهروندان موضوعات را اکران می کند، گفت: پیشتر 20 طرح در قالب معرفی شخصیت سردار همدانی، با عنوان "مرد مبارز، از فتنه آمریکایی تا اسلام آمریکایی" در نقاط محوری شهر مشهد اکران شده بودند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.