گسترش‌فولادی‌ها، تعطیلات طولانی مدت را عامل افت خود می‌دانند.

تعطیلات طولانی بلای جان آبی‌های تبریزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال گسترش فولاد در یک دیدار نه چندان قابل قبول به یک امتیاز بازی بسنده کرد و نتوانست برد دیگری برای تبریزی‌ها به ارمغان بیاورد.

آبی‌ زرد‌پوشان تبریزی که برنامه‌ی مدون برای گذران تعطیلات داشتند بازی با نفت را جزو کم‌رمق‌ترین بازی‌های لیگ برشمردند و اعتقاد داشتند شاید اگر تعطیلات طولانی نبود گسترش فولاد در اوج باقی می‌ماند.

گسترشی‌ها که در تعطیلات بلند مدت که بخاطر حضور تیم ملی امید و بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا و انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه با آن مواجه شده بودند گر چه یک بازی تدارکاتی با صبای قم داشتند و منطقه‌ی خوش‌ آب‌و‌هوایی برای اردو برگزیده بودند اما با این برنامه‌ریزی پا به هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر نهادند و به مصاف نفتی رفتند که این تیم نیز موفقیت چندانی کسب نکرده بود.

شاگردان کمالوند در این دیدار گر چه در ابتدای این بازی خوب ظاهر شدند اما این روند پس از گذشت بیست دقیقه رو به افول گردید بازی را متعادل ساخت و در انتهای نیمه نخست این نفت بود  که بازی را در اختیار گرفت تا آنجایی که در نیمه دوم دقایق ابتدایی عملا با یورش نفتی‌ها این تیم به گل رسید همچنین در ادامه آبی‌های تبریز به خود آمدند و به گل تساوی رسیدند و این بود که بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

*شاگردان از کی‌روش/شاکی از تعطیلات

شاید این روزها زبان هر مربی را که باز می‌کنی جمله‌ای را که می‌شنویی شکایت آی و ناله و افغان از کی‌روش است و تعطیلات طولانی، شاید از یک سو به توان حق را به مربیان باشگاهی داد اما مگر نه اینکه مربیان تیم ملی برای رفتن تیم ملی به جام جهانی و درخشش در مسابقات برون‌مرزی که آبروی ایران و ایرانی بوده حق دارند پس باید خویشتن‌دار بود و از تعطیلات به فنی‌ترین نحو بهره برد.
البته در این میان فراز کمالوند( سرمربی گسترش) نیز جز شاکیان از کی‌روش بوده است و معتقد است چرا تعطیلات تیم ملی باید طولانی باشد.

*گسترش فولاد در هفته هشتم

آبی زرد‌پوشان تبریزی با این بازی مقابل نفت و تساوی مقابل نفت در رده هشتم باقی ماندند و با کسب سه برد، 3 تساوی و دو باخت ، 12 امتیاز به دست آوردند که باز هم می‌توان امیدوار بود که گسترش به بالای جدول ارتقا یابد.

البته گسترشی‌ها معتقدند که بازی با نفت جزو ضعیف‌ترین بازی‌ها بوده است و حتی برخی‌ ها این بازی را  بی‌جان و کم‌رمق بر شمرده‌اند.

*نصرتی: وقفه‌های بلندمدت عامل ضعف گسترش است

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص بازی با نفت تهران اظهار کرد: باید عنوان کنم که نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در جایگاه واقعی‌اش قرار نگرفته است.

وی در ادامه افزود: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم اما هرچه به انتهای  نیمه نزدیک می‌شدیم نمی‌توانستیم اقتدار وقدرت اول نیمه را به رخ بکشیم.

نصرتی افزود: اوایل نیمه دوم گل اول بازی را دریافت کردیم و در صدد جبران برآمدیم که خوشبختانه تحقق پیدا کرد.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش عنوان کرد: وقفه‌های بلند مدت لیگ عامل ضعف گسترش بوده است بدون شک این تیم با این وقفه‌ها از شرایط مسابقه دور شده است.

وی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی جزئی که برایم به وجود آمده بود چند بازی اولیه فصل را نتوانستم در خدمت گسترش باشم اما اکنون آسیب دیدگی ندارم و پرقدرت در خدمت گسترش هستم.

نصرتی بیان کرد: تعطیلات یک تیم را از شرایط مسابقه دور می‌سازد و کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد اما اگر این وقفه‌ها کمتر باشد به مسابقات لیگ آسیبی نمی‌رساند.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد کمالوند اضافه کرد: به نظر من کمالوند یکی از مربیان خوب گسترش است که تمرینات و تاکیتیک‌های خوب و منحصر به فردی دارد و می‌توان با وجود وی گسترش را در انتهای مسابقات در جایگاه واقعی خود دید.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که در نهایت گسترش به جایگاه واقعی خود در جدول دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار