عملیات شهادت طلبانه ی فلسطینیان/ 36 کشته و زخمی

36 نفر از صهیونیست ها در عملیات بئر السبع کشته و زخمی شدند.

عملیات شهادت طلبانه ی فلسطینیان/ زخمی شدن 34 صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، در پی تیراندازی در پایانه مرکزی حمل و نقل در شهر بئر السبع در فلسطین اشغالی دو نفر از صهیونیست ها به هلاکت رسیده و 34 نفر دیگر زخمی شدند.

عامل اجرای عملیات بئر السبع تنها یک فلسطینی بوده است. وی با گرفتن سلاح یک نظامی صهیونیست به سوی شهرک نشینان رژیم صهیونیستی تیراندازی کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک مبارز فلسطینی عملیات شهادت طلبانه بئر السبع را انجام داد. این مبارز فلسطینی بعد از آن که توانست سلاح یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را بردارد با استفاده از آن تیراندازی کرده است.

جنبش حماس عملیات شهادت طلبانه بئرالسبع را تبریک گفت و آن را واکنش طبیعی به اعدام های میدانی فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیستی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
یاد اون صحنه ای میافتم که جلو دانشگاه تهران در زمان انقلاب یکی از تظاهر کننده گان اسلحه یک سرباز را گرفت فرار کرد .عجب صحنه ای بود .بعد از چند وقت هم انقلاب پیروز شد.به امید تکرار این نوع حرکات تا پیروزی چند قدم نمانده به فرموده آقا پیروزی نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سر افعی همین جاست ، ملت بزرگ فلسطین شهادت طلبی یعنی اشغالگران بفهمند که در سرزمین شما در امان نخواهند بود و باید به کشورهای اروپائی خود بازگشته و راه دیگری را برای چاپیدن ملت های آمریکا و اروپا پیدا کنند .
آخرین اخبار