لرستان؛

رشد 200 درصدی صدور پروانه شهرداری ها

استاندار لرستان گفت: بنا بر آمار ارائه شده صدور پروانه از شهرداری ها در شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛بازوند در جلسه با شورای اسلامی این استان افزود: این کار بی سابقه در شرایط رکود محقق شده و بیانگر به ثمر رسیدن شعار " سرمایه گذاری" و حضور فعال بخش خصوصی در استان است.

وی در مورد تخصیص بودجه های عمرانی نیز گفت: تلاش می شود شهرداری های کوچک استان نسبت به میانگین استان تخصیص اعتباری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد جمعیت استان شهری هستند اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهرها باید پیگیری و مطالبه گر باشند و تا حصول نتیجه دلخواه برای مردم تلاش کنند.

بازوند افزود: شوراهای اسلامی فرصت مناسبی برای توسعه استان هستند که بزرگترین سرمایه آن اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از وظایف شوراها توسط نمایندگان انجام می شود ادامه داد: مردم نیز از اقدامات نمایندگان استقبال می کنند و جایگاه شورا همچنان در افکار عمومی مغفول مانده و پیشنهاد می شود این نقیصه به عنوان یک لایحه به مجلس ارائه شود.

استاندار لرستان ادامه داد: شوراهای اسلامی باید علاوه بر مطالبه گری ایده پرداز بوده و راهکار ارائه دهند چراکه توسعه و پیشرفت استان نیازمند تحرک بیش از پیش شوراها است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.