گرسنه ماندن کودکان پرورشگاه شایگان ثابت رشت تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت اعلام کرد : خبر گرسنه ماندن کودکان این مرکز که در چند روز گذشته در فضاهای مجازی منشر شد صحت ندارد و این کودکان هیچ مشکلی از نظر تغذیه و نگهداری ندارند.

ایوب قدیمی بابیان اینکه اعلام شماره حساب و درخواست کمک از مردم در شبکه های مجازی کار عده ای کلاهبردار است افزود : نیکوکاران برای کمک فقط به پرورشگاه شایگان ثابت مراجعه کنند.مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان تاکید کرد: از طریق پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پیگیرشناسایی عاملان انتشار خبر کذب گرسنه ماندن کودکان این مرکز هستیم.

مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت گفت: نیاز مالی این مرکز از محل کمک های مردمی و یارانه بهزیستی تامین می شود و در حال حاضر هیچ مشکل مالی وجود ندارد.

فعالیت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان از سال 80 آغاز شد.بانی تاسیس این مرکز خیریه مرحوم محمد شایگان ثابت از خیران گیلان بود وهم اکنون 23 کودک و نوجوان در پرورشگاه شایگان رشت نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رشت ، گیلان ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.