اردبیل؛

اردبیل استانی موفق در اجرای طرح نذر اهدای خون

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نذر اهدای خون در ایام ماه محرم سال گذشته به عنوان استانی برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ الله وردی نوبخت افزود: اجرای طرح نذر اهدای خون البته مختص ماه محرم و صفر نیست بلکه هموطنانمان باید در 365 روز سال این اهدای خون را به نیت خیرخواهانه و خداپسندانه انجام دهند تا زمینه توسعه و ترویج این فرهنگ فراهم آید.

وی گفت: استان اردبیل استانی برتر و موفق در اجرای طرح نذر اهدای خون در ایام ماه محرم سال گذشته انتخاب شده و امسال نیز امیدواریم به صورت فراگیر این طرح اجرایی شود.

نوبخت با بیان اینکه انتقال خون در شب‌های ماه محرم و در مسیر حرکت دستجات عزاداری در تمامی ساعات آماده ارائه خدمات به هموطنان است، تصریح کرد: اتوبوس خونگیری سیارمان در خیابان مصلا آمادگی دارد تا در این ایام به نیت خالص و پاک اهدای خون و ادای نذری امکان خونگیری بهتر و مطلوب‌تر را فراهم آورد.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان گفت: ما انتظار داریم هموطنانمان اهدای خون خود را محدود به روزهای خاص نکرده بلکه سعی کنند با توجه به عمر کوتاه خون و فرآورده‌های آن که بیش از پنج تا 6 روز نیست در اهدای خون به صورت مستمر و در طول دو ماه محرم و صفر اقدام خود را انجام دهند.

نوبخت افزود: در انجام این نیت خیرخواهانه هموطنانمان نباید امر اهدای خون را به تاسوعا و عاشورا خلاصه کنند بلکه بهتر است در یک فرآیند مناسب و مطلوب امر اهدای خون به شکل فراگیر به انجام رسیده و زمینه مطلوب کار به وجود آید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، اهدای ، خون ، ایام ، ماه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.