مشاور عالی سازمان سنجش از زمان اعلام نتایج نهایی دوره تکمیل ظرفیت و همچنین جزئیات آزمون ارشد سال 94 خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: نتایج نهایی دوره تکمیل ظرفیت و پذیرش رشته‌های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 94 که مربوط به کدرشته‌های تحصیلی متمرکز و فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در رشته‌های مصاحبه‌دار و شرایط خاص است، امشب دوشنبه 27 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی ضرورت دارد ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، در خصوص نتایج و مدارک مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در صورتی که دانشگاه‌ها تاریخ مشخصی برای ثبت نام ارائه نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان نهایی می‌توانند در روزهای یکشنبه سوم آبان و دوشنبه چهارم آبان ماه به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های مصاحبه‌دار و دارای شرایط خاص باید در روز یکشنبه سوم آبان ماه برای اطلاع از برنامه زمانی و سایر اقدامات دیگر به سایت دانشگاه‌ها مراجعه نمایند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار