تا ساعاتی دیگر جلسه مرادی و آقایان برای حل مشکل وزنه‌بردار 94 کیلوگرم کشورمان در بوداپست برگزار خواهد شد.

مشکل سهراب مرادی حل می‌شود؟
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران روز گذشته تهران را به مقصد بوداپست مقر اصلی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری جهان ترک کرد تا در خصوص مشکل سهراب مرادی و دیگر وزنه‌برداران کشورمان که با وجود فعال بود درگیر بازنشستگی اجباری بودند با رییس فدراسیون جهانی به گفت‌و‌گو بشیند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان کمتر از 2 ماه دیگر در شهرهوستون آمریکا و در تاریخ اول آذر 94 آغاز خواهد شد با توجه به زمان اندک تا شروع این رقابت‌ها هنوز وضعیت مرادی در هاله‌ای از ابهام است.

براساس قانون وادا نفراتی که توسط فدراسیون‌های ملی بازنشسته اعلام می‌شوند غیرفعال به حساب می‌آیند و حداقل 6 ماه پس از تاریخی که مجدداً فعال می‌شوند. اجازه حضور در میادین بین‌المللی را دارند با توجه به اینکه مرادی با قوانین بین‌المللی آشنایی خوبی دارد و ادله قابل قبولی برای موجه‌کردن مشکل مرادی به مجارستان برده است.

این معضل را با توسل به قانون حل کند تا به تیم ملی برگردد در صورتی که مشکل مرادی حل شود گزینه اصلی برای تیم ملی خواهد بود و فردا که عملکرد ضعیف از خود ارائه دهد. از تیم جدا خواهد شد.

** بیوگرافی سهراب مرادی

وی در اصل بختیاری و در سال 1367 اصفهان به دنیا آمد و در کودکی به ژیمناستیک علاقه داشته است که از 9 سالگی به وزنه‌برداری روی می‌آورد.

در کارنامه بین‌المللی این وزنه‌بردار 3 مدال طلا از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا 2 مدال طلای بزرگسالان آسیا در کره 2012 ، 1 برنز جوانان جهان 2009، 2 مدال طلای دو ضرب و یک مدال نقره یک ضرب قهرمانی آسیا را دارد در سال 2012 به دست آورده است.

وی در پایان چهل و سومین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره عنوان بهترین وزنه‌برداران گرفت. مردادی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری که 24-23 مهر سال جاری در تالار فدراسیون برگزار شد در صدر جدول دسته 94 کیلوگرم ایستاد و عملکرد خوبی از خود ارائه کرد. باید منتظر ماند و دید که در دیدار امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد و نتیجه این دیدار چه می‌شود.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار