مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان ازافزایش 20 درصدی مصرف گازدرنیمه نخست امسال،نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مومنی اضافه کرد: در طی این مدت 10 میلیارد و 480 میلیون مترمکعب گازطبیعی در استان اصفهان مصرف شده است.

سعید مومنی افزود: از این میزان حدود چهار میلیارد و 560 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاههای استان مصرف شده است.

وی در خصوص حجم گاز مصرفی در بخش خانگی و صنعتی استان اصفهان نیز گفت: حجم گاز مصرفی طی شش ماه نخست امسال در بخش خانگی بیش از یک میلیارد و 390 میلیون متر مکعب و در بخش صنعتی بدون در نظر گرفتن گاز مصرفی نیروگاهها، بیش از چهار میلیارد و 100 میلیون متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به حجم حدود یک میلیارد و 215 میلیون متر مکعب مصرف گاز در بخش خانگی طی نیمه نخست سال گذشته تصریح کرد: این میزان امسال هشت درصد افزایش یافته است.

وی رشد مصرف گاز در شاخص صنعت استان را طی 6 ماهه نخست سالجاری بیش از هشت میلیارد و 860 میلیون متر مکعب گاز طبیعی اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

وی میزان گاز طبیعی مصرف شده در شاخص صنعت استان در نیمه نخست سال گذشته را حدود 6 میلیارد و 488 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

مومنی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان اصفهان علاوه بر توسعه چرخه صنعت و تولید، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام ویژه ای بر گاز رسانی به واحدهای صنعتی استان داشته است ، افزود: در پی تلاش های انجام شده در حال حاضر بیش از هفت هزار و 600 واحد صنعتی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی میزان مصرف گاز در بخش تجاری در طی شش ماه ابتدایی سالجاری را 430 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: این میزان، در مدت مشابه سال گذشته 167 میلیون متر مکعب بوده است.

مومنی اضافه کرد: در استان اصفهان 103 شهر و 1265 روستا به شبکه گازرسانی متصل هستند و در این استان جمعیتی بیش از یک و میلیون 600هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: برای این حجم گاز رسانی بیش از30 هزار کیلومتر شبکه گذاری، 10هزار کیلومتر خط انتقال، حدود 10 هزار انشعاب، 152 جایگاه سی ان جی و 853 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ اجرا شده است.

سعید مومنی گفت: این شرکت در حال حاضر سالانه حدود20میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع می کند و از این نظر بالاترین میزان توزیع گاز در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/س

 


برچسب ها: افزایش ، 20 درصدی ، گاز ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.