گشت تعزیرات حکومتی از آرایشگاه‌های زنانه، امروز آغاز و به جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای دو واحد متخلف در شمال تهران منجر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گشت تعزیراتی علاوه بر کارشناسان تعزیرات حکومتی استان تهران، ‌نمایندگان وزارت بهداشت و اصناف و همچنین مشاور امور زنان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشتند و از تعدادی سالن آرایش زنانه در شمال تهران بازدید کردند.

مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی در حاشیه این بازدید گفت‌: بر اساس بخشنامه صادره، آرایشگاه‌ها فقط باید در حوزه آرایشی به بانوان خدمات ارائه دهند، اما متأسفانه امروز شاهد بودیم که در سالن‌های آرایشی، خدمات بهداشتی و درمانی، هم‌چون تتو، تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌شود.

ویدا آزاد افزود: همچنین براساس بخشنامه‌ای که در سال 90 صادر شده است، آرایشگاه‌ها اجازه کاشت ناخن و انجام تتو را در سالن‌های آرایشی ندارند و این در حالی بود که ما امروز خلاف این موضوع را شاهد بودیم و بیشتر آرایشگرها در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وی گفت‌: در بازدید امروز شاهد تخلفاتی هم‌چون گران‌فروشی، تداخل صنفی، ندادن فاکتور و درج نکردن قیمت بودیم.

مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی افزود‌: مردم می‌توانند شکایات خود را از واحدهای صنفی هم‌چون آرایشگاه‌ها از طریق سامانه 300005691 به اطلاع برسانند.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.