رئیس محیط زیست شهرستان بویراحمد از دستگیری ۱۲نفر متخلف شکار دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، کامبیز حسین پور  گفت: از این افراد۱۰قبضه اسلحه، ۳۴ قطعه مرغابی و کبک شکار شده و زنده کشف و ثبت شد.

وی بیان کرد: این متخلفین با استفاده از ۹ قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه غیر مجاز در مناطق حفاظت شده، شکار ممنوع و آزاد شهرستان بویر احمد اقدام به شکار ۲۵ قطعه کبک، هشت قطعه مرغابی و زنده گیری یک قطعه کبک کرده بودند.

حسین پور اظهار داشت: مامورین یگان حفاظت این شهرستان در روز ۱۴ مهرماه حین گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع خرم ناز دو نفر متخلف را که بااستفاده از دو قبضه اسلحه ساچمه زنی یک قطعه کبک را شکار کرده بودند، دستگیر کردند.

رئیس محیط زیست شهرستان بویراحمد همچنین گفت: در روز ۱۵ مهرماه هم ماموران این اداره کل حین گشت و کنترل در حاشیه رودخانه بشار موفق شدند سه نفر متخلف را که با استفاده از سه قبضه اسلحه هفت قطعه مرغابی را شکار کرده بودند، دستگیر کنند.

در روز ۲۱ مهرماه هم در بخش لوداب، مامورین یگان حفاظت این شهرستان از یک خانه پنج قطعه کبک کشته شده را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: همچنین در این روز طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر شنیدن صدای گلوله در منطقه شکار ممنوع دشت مداب (خرم ناز) مامورین یگان حفاظت این شهرستان به محل اعزام شدند و سه متخلف را که با استفاده از سه قبضه اسلحه ۱۰قطعه کبک را شکار کرده بودند، دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی دادند.

حسین پور بیان کرد: در روز ۲۵ مرداد هم مامورین در منطقه شکار ممنوع خرم ناز یک نفر متخلف را که با استفاده از یک قبضه اسلحه غیر مجاز هشت قطعه کبک را شکار کرده بود را دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین در این روز در منطقه شکار ممنوع «دشت مداب» مامورین موفق به دستگیری یک نفر متخلف دیگر که با استفاده از یک قبضه اسلحه یک قطعه کبک را شکار کرده بود، شدند.

حسین پور به  سایر ماموریت های مامورین در حاشیه رودخانه بشار اشاره کرد و گفت: مامورین در ادامه ماموریت پرکار خود موفق می شوند در حاشیه رودخانه بشار یک نفر متخلف را که با استفاده از یک قبضه اسلحه یک قطعه مرغابی را شکار کرده بود را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: برای تمامی متخلفین پرونده هایی تشکیل و به همراه الات جرم مکشوفه به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، متخلف ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.