فرماندار قروه گفت: هواداران کاندیداها باید درفضایی آرام و به دور از تنش با همدلی و عقلانیت، فعالیت کنند تا مردم بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، شعبان سپهر در نشست شورای اداری این شهرستان که با محوریت امر به معروف و نهی ازمنکر انجام شد، گفت: همه باید کمک کنیم تا انتخاباتی با شکوه و کاملا سالم انجام شود.

وی با بیان اینکه همه امکانات، تجهیزات و منابع انسانی ادارات و نهادها در خدمت انتخابات خواهد بود، افزود: باید نهایت همکاری در این زمینه انجام شود.

سپهر با تاکید بر پرهیز از استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها، گفت: در صورت مشاهده تخلف برابر قانون و توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی با مدیران و کارکنان متخلف برخورد می‌شود.

فرماندار قروه بیان کرد: همه تلاش‌ها باید در سمت و سوی حضور گسترده مردم باشد.

وی افزود: کاندیداها نیز باید پایبند، شرایط شهرستان و خط قرمزها که همدلی، وحدت و حفظ ارزش‌هاست، باشند.

سپهر با بیان اینکه باید در مقام عمل آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم، افزود: همه ما خدمت‌گزار مردمی هستیم که امام راحل آنان را بهتر از امت حجاز در عصر نبی مکرم اسلام(ص) توصیف کردند.

وی افزود: باید به شکل قانونی و منطقی پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و خواسته‌های به حق آنان را اجرایی و دیگر مطالبات را هم با منطق پاسخ بگوییم.

فرماندار قروه با تاکید بر حفظ و حراست از اموال بیت‌المال ، افزود: باید طوری عمل شود که امید در دل مردم با تکریم ارباب رجوع و خدمت زنده و از بضاعت مردمی برای انجام بهتر امور استفاده شود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.