آبی پوشان پایتخت با پاس شدن چک اسپانسر دوم به زودی پولدار می‌شوند.

آبی پوشان پولدار شدندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته درنهایت مسئولان باشگاه استقلال با اسپانسر جدید (همراه اول) به توافق رسیدند و هفته گذشته نیز نام این شرکت بر روی پیراهن آبی پوشان قرار گرفت.

نکته قابل توجه این است که اولین چک اسپانسر دوم استقلالی‌ها به مبلغ 2 میلیارد تومان پاس شده و در حال حاضر این پول در خزانه دولتی می‌باشد و قرار است این پول به زودی به حساب باشگاه استقلال واریز شود. از طرفی دیگر 400 میلیون تومانی که قرار بود از سوی وزارت ورزش و  جوانان در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد در حال حاضر این مبلغ نیز در خزانه دولت می‌باشد و قرار است به زودی به دست مسئولان آبی پوشان رسید تا مسئولان باشگاه استقلال نیز در اسرع وقت این پول را صرف بخشی از بدهی‌ها کنند.

بازیکنان تا سقف 30 درصد  مطالباتشان ار دریافت می‌کنند


مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند در صورت تامین منابع مالی مطالبات بازیکنان را تا اوایل هفته آینده پرداخت کنند از همین رو بازیکنان آبی پوش تا سقف 30 درصد مطالباتشان را تا اوایل هفته  آینده خواهند گرفت و به طور کلی تمامی بازیکنان می‌بایست تا سقف 30 درصد را از باشگاه استقلال دریافت  کنند.

آقای حاشیه به دنبال  حواشی

جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت که طی ماه‌های گذشته چندین بار تیم را به خاطر مشکلات مالی به حواشی  کشانده شب گذشته بار دیگر با صحبت‌هایش باعث بوجود آمدن حواشی جدید شد. این بازیکن اعلام کرد که مسئولان استقلال برایش خانه‌ای در نظر نگرفته اند. اما نکته قابل توجه این است که مسئولان استقلال به دنبال تامین مسکن این بازیکن بودند اما گویا این بازیکن قصد دارد حواشی جدیدی را برای تیم ایجاد نماید.

مدیر برنامه‌های جاسم کرار نیز گفته است که اگر مشکلات  مالی حل نشود بهتر است مسئولان رضایت نامه‌اش را صادر کنند و به طور  حتم شکایتی نیز از استقلال صورت خواهد گرفت. در صورتی که مسئولان استقلال به  دنبال  این هستند که کرار در استقلال بدون حواشی به کار خود ادامه دهد.

به طور حتم اگر این بازیکن بخواهد به حاشیه‌هایش ادامه دهد جایی در استقلال نخواهد داشت و مسئولان مجبور می‌شوند تصمیم جدیدی را برای وی اتخاذ کنند.

هافبک آبی پوشان به لیست 18 نفره بازگشت

محسن کریمی‌ هافبک آبی پوشان پایتخت که طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته بود استقلالی‌ها را همراهی کند در حال حاضر با تمرینات فیزیوتراپی که گذرانده توانسته به تمرینات گروهی تیم اضافه شود و این بازیکن با توجه به شرایط موجود می‌تواند در بازی فردا مقابل تیم استقلال خوزستان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر در لیست 18نفره مظلومی قرار بگیرد و برای آبی پوشان به میدان برود.

تمرین آبی پوشان پشت درهای بسته برگزار می‌شود

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و شاگردان مظلومی در نظر دارند با آمادگی هر چه سریعتر به مصاف تیم استقلال خوزستان بروند.

دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، تهران ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار