مربی تیم ملی تالوی بانوان گفت: برای حضور موفق در مسابقات جهانی اندونزی تلاش می‌کنیم و به کسب مدال در این رقابتها امید داریم.

الهام صادقی مربی تیم ملی ووشو در بخش تالو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه با 6تالوکاردر اردوی آمادگی برای مسابقات جهانی اندونزی هستیم و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اردو با صلاحدید کادرفنی و با توجه به شانس مدال آوری در این پیکارها، در حال حاضر با دو تالوکار (هانیه رجبی و زهرا کیانی) در اردو هستیم و تمرینات را پیگیری می کنیم. 

 وی افزود:هانیه رجبی که تنها بانوی تالوکاری است که در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال برنز و نقره جهانی شده است به همراه زهرا کیانی که به تازگی از رده سنی جوانان به رده سنی بزرگسالان دعوت شده است در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه سال جاری در چین برگزار شد، موفق به کسب 2 طلا و یک نقره شدند، در حال حاضر در اردو حضور دارند که هانیه رجبی با فرم های( چانگ چوان)،( دائوشو) و(‌گوئن شو)و همچنین زهرا کیانی با فرم‌های( چانگ چوان)،( جین شو) و( چیانگ شو) در مسابقات جهانی اندوزی شرکت می کنند. 
 
مربی تیم ملی گفت: با توجه به احتمال المپیکی شدن ووشو بخصوص در بخش تالو اکثر کشورها همانند تیم ملی کشورمان، با گرایش به جوان گرایی در مسابقات اندونزی شرکت کرده‌اند و سرمایه گذاری خوبی در این بخش با امید به حضور در المپیک کرده اندو این مسئله باعث شده تا تمامی تیم‌ها با آمادگی خوبی شرکت کنند و به طور حتم از نظر کیفی رقابت‌های سختی را پیش رو خواهیم داشت. 
 
وی افزود: با وجود اینکه کشورهای آسیای شرقی همیشه جزو حریفان اصلی ما هستند اما کشورهایی مثل آمریکا تالوکاران خوب چینی را جذب کرده‌اند و با در اختیار گرفتن چشم بادامی‌ها که بسیار در بخش تالو موفق هستند، سختی کار را برای ما دوچندان کرده‌اند. 
 
وی با اظهار امیدواری در خصوص شرایط آمادگی تالوکاران حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان گفت: حدود سه هفته تا اعزام به مسابقات جهانی فرصت داریم و تالوکاران به 80 درصد آمادگی خود رسیده‌اند و برای رسیدن به اوج آمادگی باید در مدت باقیمانده تمرینات پرفشار و سرعتی را کار کنیم که این شرایط برای تالوکارانمان سخت و طاقت‌فرسا است
 
گفتنی است: مسابقات قهرمانی جهان 23 آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار می شود. 

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار