هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا؛

نبرد آبی پوشان بحران زده با نماینده اوکراین/ توپ چی‌های در اندیشه نقره داغ کردن باوارایی‌ها در امارات

همزمان با رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان در سراسر قاره سبز رقابت‌های متعددی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب در سراسر قاره سبز دیدارهای متعددی برگزارمی‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

گروه E

باته بیروسوف- بارسلونا

باشگاه بارسلونا که در E این رقابتها قرار دارد هم اکنون به دنبال است که در بازی سوم خود در مرحله رفت بتواند نماینده بلاروسی یعنی باته بیروسوف را از  میان بردارد.

کاتالان‌ها که در این هفته لالیگا 5بر 2 موفق شده‌اند رای وایکانو را از میان بردارند از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند.

از طرف دیگر نماینده بلاروس که در گام نخست لیگ قهرمانان موفق شد در خانه رم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و در ادامه شکست برابر لورکوزن را با نتیجه تحقیر آمیز 4 بر یک تحمل کرد به دنبال جبران مافات می‌گردد.

باته‌های در این هفته لیگ خانگی خود ویته سبک را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده است.

در دیگر دیدار این گروه تیم رم هم اکنون با 17 امتیاز در جایگاه دوم اسکواتو قرار دارد به مصاف بایرلورکوزن می‌رود که در رتبه هفتم بوندسلیگا جای گرفته است.


گروه G

دنیاموکیف- چلسی

تیم بحران زده چلسی که این روزها به دلیل تکرار نکردن عملکرد فصل پیش خود مورد هجمه انتقادات قرار گرفته است در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر موفق شد از هجمه انتقادات به خود بکاهد و برابر استون ویلا به پیروزی برسد تا جایگاه 16 خود را به یازدهمی در جدول لیگ جزیره تبدیل کند.

حال باید خود را برای دیدار با دنیاموکیف آماده کند و بتواند شکست هفته گذشته لیگ قهرمانان را برابر پورتو جبران  کند.


دنیاموکیف در لیگ قهرمانان شروع خوبی داشته و در برابر دو حریف قبلی خود به پیروزی رسیده است، به دنبال آن است که از فرصت استفاده کند و برابر چلسی بحران زده به پیروزی برسد.

آرسنال-بایرن مونیخ

شاید مهمترین دیدار این هفته را بتوان جدال میان آرسنال و بایرن مونیخ نامید.

بایرن مونیخ در این هفته بوندسلیگا همچنان بی رقیب جلوه  کرد و توانست برابر وررد برمن با 1 گل به برتری برسد.

از سوی دیگر آرسنالی‌ها که با کنار رفتن چلسی از کورس قهرمانی قدری راحت‌تر به رقابت در لیگ برتر می‌پردازند و پس از شکست واستفورد آماده رویارویی با بایرن در خانه هستند.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار