دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی اعتقاد دارد با آمادگی کامل در رقابتهای جام بین قاره ای 2015 - امارات حاضر می شویم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان حسینی- دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر میرشمسی پیگیری کرده و با درایت کادر فنی آخرین اردو قبل از اعزام به مسابقات جام بین قاره ای را در جزیره قشم به دلیل نزدیک بودن به شرایط آب و هوایی به میزبان مسابقات و کیفیت خوب ماسه دنبال می کنیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال و دپارتمان فوتبال ساحلی برنامه ها و اردوهای مدونی را برای آماده سازی جهت حضور در جام بین قاره ای فراهم کرده اند. من هم تمام سعی ام را به کار خواهم گرفت تا بازی خوبی در این رقابتها به نمایش بگذارم و از دروازه ایران حمایت کنم.

وی در ادامه گفت: وضعیت بچه ها خوب است و همگی آماده هستیم تا در بازیهای بین قاره ای عملکرد مناسبی داشته باشیم. در گروه سختی قرار داریم. در گروه ما تیم های قدرتمندی مثل پرتغال، تاهیتی و مکزیک حضور دارند و اگر هر تیم از این گروه بالا برود به فینال مسابقات صعود خواهد کرد. تاهیتی تیمی که در جام جهانی ما را حذف کرد و البته در این بازی انگیزه داریم که انتقام بازی در جام جهانی پرتغال را از تاهیتی بگیریم.

حسینی در ادامه درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تغییر اکتاویو برای بازیکنان سخت بود. چهار سال با این مربی کار کردیم. مسلما تغییرات سخت است و خواسته بچه ها این است که در سریعترین زمان ممکن خودشان را با این شرایط وفق بدهند. ان شاله از جایگاه گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان عقب نیافتیم. با از دست دادن اکتاویو چند گام به عقب برگشتیم. امیدوارم با میرشمسی و حمایتی که بچه ها از ایشان می کنند موقعیت تیم ملی فوتبال ساحلی را در جهان را حفظ کنیم.

دروزاه بان تیم ملی در پایان خاطر نشان ساخت: امیدوارم بتوانیم از آخرین تورنمنت مهم سال 2015 نهایت استفاده را ببریم و تجربه ای که در پرتغال بدست آورده ایم به کمکمان بیاید تا بتوانیم مقابل حریفان خوب ظاهر شویم. هدف اصلی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ساحلی این است بازیهای بسیار خوب و تماشاگر پسند را ارائه کنیم. به گروههای سخت عادت کرده ایم. هدف ما حضور در بین برترین های جهان است و با حمایتی که کمیته فوتبال ساحلی از تیم ملی داشته امیدوار هستیم به هدفمان برسیم. برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جهان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار