تیم استقلال جُنید بندرعباس در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور فردا در جدالی حساس میزبان تیم ملی حفاری اهواز قهرمان فصل گذشته این پیکارها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مسابقه تیم های استقلال جُنید و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه در سالن فجر بندرعباس آغاز می شود.

نماینده بندرعباس فردا در حالی نخستین بازی خود را در لیگ برتر برگزار می کند که در هفته نخست به دلیل دیر بسته شدن تیم و با موافقت فدراسیون مقابل نماینده تبریز به میدان نرفت.

اما در سمت مقابل تیم پرمهره و مدعی ملی حفاری اهواز که عنوان قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه دارد در هفته نخست با نتیجه پر گل ۱۰ بر ۳ تیم البرز شهرداری زنجان را شکست داد.

ضمن اینکه حضور فهیمه زارعی ملی پوش هرمزگانی و یکی از بهترین بازیکنان قاره آسیا در ترکیب تیم ملی حفاری اهواز و رویارویی مقابل همشهریان جوانش درتیم استقلال جنید هم می تواند به جذابیت های این مسابقه اضافه کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان استقلال جنید بندرعباس در خصوص آمادگی شاگردانش گفت: با توجه به دیر بسته شدن تیم تنها ۴ جلسه تمرین داشتیم اما با این وجود در مسابقه فردا به دنبال ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند هستیم.

کلثوم دارا افزود: ملی حفاری تیم بزرگ و پر مهره ای است اما بازیکنان جوان تیم ما هم با تمام توان و برای کسب پیروزی به میدان می روند.

اضافه می شود که فصل گذشته تیم یاران جوان به عنوان نماینده بندرعباس در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشت که در پایان با کسب عنوان ششمی به کار خود در این پیکارها پایان داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.