مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: صد و 14 نفر در 6 ماه اول امسال در حوادث رانندگی در استان اردبیل جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهزاد ولی زاده افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 134 نفر در تصادفات رانندگی کشته شده بودند، 14 و 9 دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 79 مورد در جاده های برون‌شهری و پس از آن با 22 مورد در مسیرهای درون‌شهری و 13 مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود: همچنین در شش ماه اول امسال، 452 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد 319 نفر مرد و 133 نفر زن هستند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 13 و 4 دهم درصد کاهش یافته است.

ولی زاده گفت: در شهریورماه امسال 27 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد 40 نفر بود، 32 و نیم درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در شهریورماه امسال، 2 هزار و 469 نفر در حوادث رانندگی استان اردبیل مصدوم شده اند که از این تعداد یکهزار و 752 نفر مرد و 717 نفر زن بودند و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هیچگونه تغییری نداشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.