با نزدیک شدن به روزهای پایانی دهه اول محرم الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سراسر کشور ایران سیاه پوش شده و در سوگ فرزند فاطمه زهرا (ص) به عزاداری می پردازند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به روزهای پایانی دهه اول محرم الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سراسر کشور ایران سیاه پوش شده و در سوگ فرزند فاطمه زهرا (س) به عزاداری می پردازند. ورزشکاران کشورمان نیز همپای سایر مردم ارادت خالصانه خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دادند.

 کریمی در بیت الرضا(ع)

هیئت بیت الرضا(ع) کرج از قدیمی ترین هئیت های این شهر می باشد و با توجه به قدمت آن چهره های مشهور در کنار اقشار مختلف مردم به ابراز علاقه و عشق به امام حسین(ع) و شهدای مظلوم دشت کربلا می پردازند.

دنیا برای گلستان شدن،باید حسینی وار شود

 فیروز کریمی با حضور در هیئت بیت الرضا خیابان برغان کرج و عزاداری در کنار سینه چاکان اهل بیت ارادت خود را به امام حسین(ع) و پیروان آن حضرت نشان داد.وی همچنین در خصوص فضائل قیام عاشورا اظهار کرد : ضمن تسلیت به شیعیان و مردم ایران به مناسبت حضور در دهه اول محرم و نزدیکی به تاسوعا و عاشورای حسینی باید بگویم اگر خط امام حسین(ع) در تمام ابعاد بشری جاری شود دنیا گلستان خواهد شد .به نظر من امام حسین (ع) تنها متعلق به اسلام و شیعه نیست و قیام آن امام رئوف به همه آزادی خواهان دنیا تعلق دارد .

وی افزود :قیام امام حسین درس های متفاوتی از عدل ،انسانیت ،تقوا ،معرفت و سایر جنبه های والای بشریت را دربر می گیرد.

کریمی ادامه داد : زنده نگه داشتن نهضت امام حسین(ع)  پایداری و امید در تمام تاریخ بشریت را به دنبال دارد و وظیفه شیعیان جهان تلاش برای بقای دست آوردهای این قیام است.


برای گلستان شدن دنیا،باید حسینی وار شد
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار