تیم فوتبال سپاهان در پنج هفته ابتدایی لیگ با احسان حاج صفی 13 امتیاز به دست آورد و در چهار هفته بعدی بدون حاج صفی فقط سه امتیاز کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فاحسان سپاهان به رقیبان در غیاب احسانوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته با تساوی بدون گل از انزلی به خانه برگشت تا همچنان روند ناکامی‌های این تیم در کسب پیروزی بدون احسان حاج صفی ادامه داشته باشد.

احسان حاج صفی که امسال بسیار آماده بود و بازیهای فوق‌العاده‌ای را برای تیم سپاهان به نمایش می‌گذاشت، پنج هفته در این تیم بازی کرد و پس از آن به تیم اف اس وی فرانکفورت آلمان رفت. با رفتن او افت سپاهان به خصوص در گلزنی آغاز شد.

سپاهان بدون حاج صفی چهار مسابقه انجام داده است و فقط یک گل در این چهار مسابقه زده است و سه تساوی و یک شکست را کسب  کردند.

هفته ششم سپاهان با تراکتور سازی به تساوی بدون گل رسید. هفته بعد از صبا کشست خورد، در هفته هشتم برابر سیاه جامگان به تساوی یک بر یک رسیدند. این مسابقه، تنهایی مسابقه‌ای بود که سپاهان بدون حاج صفی گل زده است. در این هفته هم سپاهان در خانه ملوان به تساوی بدون گل دست یافت.

حاج صفی در پنج هفته ابتدایی لیگ برای سپاهان سه گل به ثمر رسانده بود و با اینکه چهار هفته است در این تیم حضور ندارد، هنوز بهترین گلزن این فصل سپاهان محسوب می‌شود.

با وجود اینکه سپاهان از چهار مسابقه قبلی خودش، فقط سه امتیاز بدست آورده است اما همچنان در رتبه سوم جدول قرار دارد و جایگاه خودش را از دست نداده است. البته تا قبل از ادامه بازی های این هفته و ممکن است که در این هفته جایگاه خود را از دست بدهد.

حال باید دید که حسین فرکی می‌تواند افت تیمش در نبود حاج صفی را در هفته های آینده و با آماده شدن محرم نوید کیا برطرف کند یا خیر؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
-
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
تاحالاهم گه قهرمان شدن به لطف اقای تاج بوده.پس نگران نباشن.اقای تاج کمکشون میکنه دوباره قهرمان بشن.احسان کیلوچند.فقط تااااج
آخرین اخبار