تیم فوتبال سایپا، روز گذشته دومین باخت متوالی خودشان را تجربه کردند و به نظر می‌رسد جایگاه جلالی در این تیم متزلزل شده است.

تهدید قلمرو  آقا معلم با ژنرال یا امپراطوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال سایپا در مسابقه دیروز برابر تراکتورسازی با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا با متحمل شدن دومین شکست متوالی خود، جایگاه مجید جلالی سرمربی این تیم متزلزل شود.
 
بیت اله رضایی، مدیر عامل این تیم اصلا از جایگاه فعلی این تیم راضی نیست و خبرهایی از مذاکره او با چند مربی خارجی و دو مربی نام آشنای ایرانی یعنی قلعه‌نویی و قطبی شنیده می شود.
 
البته مدیرعامل سایپا با وجود آنکه ناراضی بودنش از نتایج تیم را تائید می کند، اما مذاکراتش را با مربیان دیگر تایید نمی کند و می گوید که هنوز تصمیمی برای تغییر کادرفنی نگرفتیم.
 
اما با این وجود به نظر می رسد رابطه آقای مدیرعامل و سرمربی خیلی صمیمانه نیست و اختلافاتی با یکدیگر دارند به خصوص بر سر بازی ندادن به میداودی توسط مجید جلالی که رضایی از این تصمیم جدالی راضی نیست.
 
البته این دو نفر بر سر قضیه سروش فیروزی هم با یکدیگر اختلاف داشتند این بازیکن برای تست به تمرینات سایپا آمده بوده و مجید جلالی او را رد کرد اما مدیرعامل بدون اطلاع سرمربی با این بازیکن قرارداد بست و پس از اعتراض جلالی، قرارداد او فسخ شد.
 
حال به نظر می رسد، مدیرعامل سایپا بعد از دو باخت پیاپی این تیم، بهانه خوبی را برای اخراج این سرمربی پیدا کرده است و به دنبال یک نام بزرگتر برای نیمکت تیمش می گردد.
 
امیر قلعه نویی که امسال بعد از فسخ قرارداد با ملوان، بدون تیم مانده است و هر تیمی که بخواهد سرمربی تیمش را عوض کند، اول از همه نام قلعه‌نویی شنیده می‌شود و به دلیل تهرانی بودن تیم سایپا، احتمال اینکه در صورت ارائه پیشنهاد توسط این تیم به او، هدایت این تیم را قبول کند وجود دارد.

از طرفی دیگر افشین قطبی هم این روزها به دنبال یک تیم در ایران می گردد که مالیاتش را پرداخت کند و به ایران بیاید و کنار مادر مریضش باشد. البته مالیات سنگین افشین قطبی ممکن است که باعث شود، سایپایی‌ها از او صرف نظر کنند اما درصورت ارائه پیشنهاد به او به احتمال بسیار زیاد قطبی این پیشنهاد را قبول خواهد کرد.
 
البته نتایج سایپا در این فصل آنقدر ناامید کننده نبوده که آنها بخواهند جلالی را فقط به دلایل فنی اخراج کنند، سایپا این فصل نسبت به هفته نهم فصل گذشته سه امتیاز کمتر کسب کرده است البته آنها فصل گذشته در هفته نهم، سومین پیروزی پیاپیشان را کسب کرده بودند و امسال در هفته نهم، دومین باخت پیاپیشان را متحمل شدند.
 
سایپا هفته آینده باید در برابر شاگردان علی دایی در تیم صبا قرار بگیرند و شاید دیگر در آن روز، جای جلالی روی نیمکت سایپا، فرد دیگری نشسته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار