برای تکمیل طرح های نیمه تمام در سفر دولت به مازندران 991 میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کلاردشت در غرب مازندران گفت: دولت در این سفر برای تکمیل طرح های نیمه تمام حدود 991 میلیارد تومان مصوب و از طریق صندوق توسعه ملی نیز تسهیلاتی را برای رفع موانع تولید در نظرگرفته است.

حسن خیریان پور با اشاره به برخورداری مازندران از زمین های مستعد کشاورزی ، جنگلی و جلگه ای ، بنادر فعال ، آب های سطحی کافی ، فرودگاه ، دریای خزر و از همه مهمتر نیروهای توانمند و خلاق ، افزود: امروز با همه این مزیت ها توانستیم خدمات مطلوبی به مسافرانی که در تمامی فصول از جمله نیمه نخست سال وارد این استان می شوند، ارائه دهیم.

وی یادآور شد: این استان در مناسبات اقتصادی نیز از لحاظ همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر کارکرد قابل قبولی داشته است اما می توان با وفاق ، همدلی ، هم افزایی و برنامه ریزی بهتر دراین حوزه برنامه ریزی کرد و مشکلات را رفع نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران آسیب پذیری مناطقی از مازندران در برابر بلایای طبیعی بویژه سیل ، معضل ترافیک و زباله را از مشکلات اساسی این استان معرفی کرد و گفت: امروز عزم مدیران ارشد استان برای رفع این مشکلات دراین حوزه بسیار جدی است.

خیریانپور افزود : اکنون در حوزه ساماندهی و مهندسی رودخانه های طغیانی ، مکانیزاسیون زمین های کشاورزی ، توسعه طرح های پرورش ماهی در قفس های دریایی و مهار آب های سطحی جزو اقدامات اولویت داری بوده که در دستور کار استاندار و مسئولان ذیربط قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخورداری کلاردشت از مزیت های بسیار مطلوب در حوزه گردشگری ، تاکید کرد که باید سازو کارهای لازم برای اجرای طرح های محرک در این حوزه که بنوعی زمینه ساز فضای کسب و کار و پویای اقتصاد شهرستان گردشگر پذیر است بیش از پیش تلاش شود.

وی از مسئولان بوی‍ژه فرماندار جدید شهرستان کلاردشت خواست تا با برنامه ریزی هدفمند و اصولی زمینه برای حضور مدیران استانی در منطقه فراهم شود.

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواستار هم افزایی ، وفاق و همدلی بیشتر مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات دراین منطقه شد.

در اين مراسم از زحمات فیروز صادق در فرمانداری كلاردشت تقدير و ایوب صالحی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کلاردشت معرفی شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، تصویب ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.