انتشار تصویری از نتانیاهو درحال تماشا با دوربینی که چشمی هایش بسته بود، سبب ایجاد موجی از تمسخر در شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، انتشار تصویری از نتانیاهو در حال تماشا کردن با دوربینی که چشمی های آن بسته است، سبب به راه افتادن موجی از تمسخر و واکنش در شبکه های اجتماعی شد. 

روز گذشته نتانیاهو همراه با شماری از فرماندهان ارتش در مرز با نوار غزه حاضر شد و بدون آنکه متوجه باشد، تلاش کرد با دوربینی که چشمی های آن بسته بودند به نوار غزه نگاه کند.

گاف عجیب نتانیاهو در استفاده از دوربین دوچشمی + تصاویر
 این اشتباه، همانند مسأله ای است که سبب خدشه دار شدن آینده "عمیر پرتز،" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی شد؛ هنگامی تصاویری از وی به ثبت رسید که به لبنان با دوربینهای بسته نگاه می کرد.

گاف عجیب نتانیاهو در استفاده از دوربین دوچشمی + تصاویر
عمیر پرتز

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار تصویری از نتانیاهو با حالتی طنز آمیز نوشت: عمیر پرتز تنها نیست. دوربینها تصاویری را از وی ثبت کرده اند که درحال نگاه با دوربینی با چشمی های بسته است.

اما ساکنان سرزمین های اشغالی نیز با تمسخر در شبکه های اجتماعی، به اقدام نتانیاهو واکنش نشان دادند. یکی از ساکنان سرزمین های اشغالی  به نام "شالوم هیوم" درباره این تصویر گفت: تازه می فهمم چرا نتانیاهو ملتش را درک نمی کند. فردی دیگر نیز با تمسخر نوشت: عباس اتفاق رخ داده را به شدت محکوم کرد. همچنین فردی دیگر به نام "راوی کوهن" درباره این تصویر نوشت: عمیر پرتز از نتانیاهو به اتهام سرقت اختراع شکایت کرد.

انتهای پیام/



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار