سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است تیمی در دیدار امروز با بانک سرمایه برنده خواهد بود که اشتباهات کمتری داشته باشد.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم شهرداری ارومیه در آستانه نخستین دیدار در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران، اظهار داشت: تیم من از سه ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرد و پس از آنکه ملی‌پوشان به تیم ملحق شدند تمرینات جدی‌تر پیگیری شد و با آمادگی کامل امروز پذیرای تیم بانک سرمایه خواهیم بود.

سیدعباسی درباره دیدار با تیم بانک سرمایه ، گفت: این تیم هرچند تازه وارد است اما حضور ملی‌پوشان و ستاره های والیبال ایران سبب شده است آن‌ها در شرایط خوبی قرار داشته باشند. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود با این حال ما در خانه و با بهره‌مندی از حمایت هواداران پرشور خود شرایط بهتری نسبت به حریف خواهیم داشت.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه با بیان این مطلب که دیدار این دو تیم به نوعی فینال زودرس لیگ برتر والیبال است، گفت: به اعتقاد من هر تیمی که بتواند درصد اشتباهات خود را کاهش دهد و بر مسائل روحی و روانی تسلط بیشتری داشته باشد برنده این دیدار خواهد بود.

وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال در فصل جاری خطرنشان کرد: مسابقات امسال شیوه صحیح‌تری نسبت به سال گذشته دارد. خوشحالم که مسابقات لیگ هر سال بیشتر و بیشتر به استانداردهای لازم رسیده است. امیدوارم بهره‌برداری لازم از لیگ امسال صورت گرفته و شاهد حضور ستاره‌ و پدیده‌های جوان باشیم.

سیدعباسی درباره مدعیان این فصل مسابقات اظهار داشت: تیم‌های خوبی در لیگ امسال حضور دارند که می توانند رقبای جدی باشند. پیکان مانند سال گذشته تیم بسیار قدرتمندی دارد و قطعا برای باقی تیم‌ها خطرساز خواهد شد. بانک سرمایه هم با سرمایه گذاری و جذب بهترین‌ها در زمره مدعیان است. با این حال تیم ما همیشه از بهترین‌های لیگ بوده است و امسال هم تمام تلاش تک تک اعضای تیم این است که قهرمانی را بدست آورده و دل هواداران عزیز ارومیه‌ای را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار