دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: مسئولان اجرایی، نظارتی و قضایی حق ورود در حمایت از کاندیداهای انتخاباتی را ندارند، بلکه نقش آنان مراقبتی و پیشگیرانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مجید رستمی افزود: ایجاد اعتماد در مردم توسط ناظران و مجریان برگزاری انتخابات و صیانت و حراست از آرا آنها دارای اهمیت بسیار ویژهای است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش میکنند در مردم ایجاد شک و شبهه کنند تا حضور آنان را در انتخابات کمرنگ کرده و به اصل و اساس نظام ضربه بزنند.

این مسئول، وظیفه قوه قضائیه را پیشگیری و برخورد با تخلفها و جرائم انتخاباتی دانست و افزود: در صورت اضطرار ،تشکیل پرونده و برخورد قاطع، سریع و عادلانه با متخلفان و مجرمان صورت میگیرد.

رستمی ادامه داد: همچنین هرگونه دخالت از سوی مجریان و ناظران انتخابات به نفع کاندیداهای خاص جرم است.

وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی، نظارتی و قضایی حق ورود در حمایت از کاندیداها را ندارند، بلکه نقش آنان مراقبتی و پیشگیرانه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تبیین کرد: امیدواریم، مردم همانند ادوار گذشته با بصیرت و هوشمندی در انتخابات اسفند ماه سال جاری حضور گسترده و پرشوری داشته باشند تا توطئههای دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.