دو تیم راه آهن و نفت برای پیروزی مقابل هم قرار می‌گیرند.

همه برای یکی، یکی برای همه

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجودی که تیم نفت درا ین فصل، روی دور نبوده و شاید شاگردان منصوریان تا حدودی سرمربی‌شان را ناامید‌ کرده باشند، اما این موضوع خدشه‌‌ای به توانایی‌های تیمی که در فصل پیش مدعی قهرمانی بود، وارد نمی‌کند.

 اگر چه دفاع نفت دچار ضعف‌هایی است اما از لحاظ حمله، خوب عمل می‌کند و بازیکنان با تجربه‌تری‌ نسبت به راه آهن دارد از طرف دیگر، راه آهن نیز بعد از تغییر سرمربی خود، روزهای خوشی را به خود دیده است در حالی که فقط چند روز از رفتن فرهاد کاظمی و آمدن مهدی تارتار به راه آهن می‌گذشت، این تیم مقابل استقلال تهران به زمین رفت، هر چند نتیجه‌ی بازی، مطلوب نبود و راه آهن با 2 گل خورده زمین را ترک کرد اما تارتار‌ معتقد است هر دو گل، ناشی از اشتباهات داوری بود و اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد، ورق بازی برمی‌گشت.

 بعد از بازی راه آهنی‌ها مقابل آبی‌پوشان اهواز و پیروزی موفق پنج به هیچ راه آهن، تارتار نشان داد که دست پربه این باشگاه‌ آمده است و عملکرد شاگردانش هم خوب بوده است.

تارتار‌ طی خبری که بعد از بازی راه آهن مقابل استقلال اهواز منتشر شد گفت: برد مقابل استقلال اهواز اتفاق کمی نبود چون این تیم، تیمی ست‌ که در6-5 بازی اخیرش‌ فقط 6 گل خورده و ضعف نیست.

 بنابر این امروز هر دو تیم دست پر به زمین می‌آیند راه آهنی‌ها با تکیه بر روحیه‌ی خوب ناشی از پیروزی مقابل استقلال اهواز و دلگرمی به مهره‌هایی چون مهرداد و میلاد محمدی که در این فصل درخشیدند، برای برد به میدان می‌آیند.

 نفت نیز با استفاده از نیروی مهاجم کامرونی‌اش، آلویس نانگ، بعد از ظهر به زمین خواهد آمد.

در شرایطی که این دور تیم در 5 بازی اخیر به نتیجه‌ی مساوی رضایت نداده‌اند و هر بار یکی از آن‌ها برنده از زمین خارج شده است، انتظار می‌رود این روند در بازی امروز ادامه پیدا کند.

 باید دید 3 امتیاز پیروزی نصیب کدام تیم می‌شود و کدام سرمربی، شادی شاگردانش را در ورزشگاه تختی جشن خواهد گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار