سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان امیدوار است لژیونرها، تیم ایران را در انتخابی المپیک همراهی کنند.

مصطفی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبیعتاً بازی در هندبال آسیا، علاوه بر قطر، عربستان، کره‌جنوبی و ژاپن از حریفان اصلی ما به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری مطلوب ایران روی هندبال ادامه داد: امیدوارم بچه‌ها بتوانند از پس قدرت‌های قاره‌ کهن برآیند. قطر همانطور که می‌داند از هندبال اروپا تغذیه می‌کند. قطری‌ها برنامه داخلی خوبی روی این بازیکنان تبعه پیاده می‌کنند. 

غلامی حریف اصلی ایران را قطر دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم در پلی‌اف عملکرد مطلوبی داشته باشیم و در مرحله نهایی هم موفق باشیم. ایران پس از سال‌ها می‌خواهد سهمیه بگیرد اما قطر و دیگر تیم‌ها هم برای این موضوع می‌جنگند. 

سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: هرچند سرمایه‌گذاری خوبی کردیم و مربی خوبی هم داریم اما غیبت ایمان جمالی به ضرر ما تمام می‌شود. امیدوارم الله‌کرم و سجاد استکی به تیم ملی برسند تا حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم. به هرحال قطر میزبان مقتدر این مسابقات است که با سرمایه‌گذاری کلان به فینال جهانی راه یافت و روی ایران هم برنامه‌ریزی کرده است. 

وی با تاکید بر دشواری مسابقات انتخابی المپیک افزود: امیدوارم بچه‌ها با درایت، تعصب، قدرت و هماهنگی خوب تیمی از سد این تیم‌ها عبور کنند و افتخارآفرین شوند. 

غلامی درباره اسماعیلاجیج، توضیح داد: کار اور از نزدیک دنبال کردم. او خیلی جدی است و روی هندبال تعصب خاصی دارد. امیدوارم با جدیت و دانش مربیگری‌اش و سابقه حضورش در مسابقات معتبر ایران عملکرد موفقی داشته باشد. 

وی درباره رئیس فدراسیون هندبال هم گفت: مهدوی برای هندبال ایران زحمات زیادی می‌کشد. این موضوع در تورنمنت بزرگ مشهد برای سنین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به خوبی نمایان بود. امیدوارم بچه‌های خوب ایران، جواب مسئولان هندبال و مردم ایران را به خوبی بدهند. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار