یک ایرانی، رئیس کمیته پرش با اسب کنفدراسیون آسیایی سوارکاری شد.

کسب کرسی سوارکاری در آسیا  توسط جوان ایرانیبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامین شفیعی جوان موافق کشورمان در عرصه سوارکاری است وی سابقه طراحی مسیر مسابقات بین‌المللی سوارکاری آمریکا، استرالیا، طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب انتخابی قهرمانی اروپا در سال 2011 در فنلاند و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در سال 2012 را در کارنامه موفق کار خود دارد.
 
چندی پیش شفیعی توانست ریاست کمیته پرش با اسب کنفدراسیون آسیایی سوارکاری را کسب کند.
 
وی در این باره می گوید: 18 کشور در رای گیری شرکت داشتند رقیب من یک ژاپنی بود توانستم با کسب اکثریت آرا این جایگاه را از آن خود کنم.
 
شفیعی درباره اقداماتی که قصد دارد در این جایگاه برای سوارکاری ایران انجام دهد گفت:قصد دارم برای حضور هر چه بیشتر سوارکاران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی قدم‌هایی بردارم حضور پررنگ ایران در میادین بین‌المللی باعث بهبود عملکرد سوارکاران و کسب نتایج بهتر می شود.
 
رئیس کمیته پرش با اسب کنفدراسیون آسیا اظهار کرد: مشکل اصلی کشورهای آسیایی در رشته سوارکاری موضوع قرنطینه است در صدد هستیم در قاره آسیا، منطقه ای به عنوان کشور پاک، منطقه های عاری از بیماری‌های؟؟) ایجاد کنیم تا سوارکاران آسیایی به راحتی در مسابقاتی که در اروپا و آمریکا برگزار می شود شرکت نمایند.
 
شفیعی درباره انعکاس کم رنگ کسب کرسی توسط وی در یک کنفدراسیون آسیایی اضافه کرد:مشکل بزرگ ورزش های غیر فوتبالی همین موضوع است که به آنها بها داده نمی شود فرض کنید اگر یک داور فوتبال برای قضاوت یک بازی به کشور دیگر برود تمام رسانه‌ها آن را پیگیری می کنند اما موضوعی غیر از فوتبال جذابیتی برای رسانه ها ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار