80 نفر از ورزشکاران بسیجی استان در قالب کاروان راهیان نور روز عاشورا به منظور برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان با اعلام این مطلب افزود: 80 نفر از ورزشکاران بسیجی استان در قالب کاروان راهیان نور روز عاشورا و به منظور برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در منطقه فکه اعزام شدند.

وی یاد‌آور شد: این برنامه هرساله با حضور ورزشکاران بسیجی برگزار می‌شود و امسال نیز مراسم با شکوهی با مداحی سعید قاسمی در منطقه عملیاتی فکه در عزای شهید کربلا تدارک دیده شده است.

بابایی‌فر تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی استان روحیه شهادت‌طلبی و استکبار‌ستیزی دارند و ادامه دهنده راه شهدای اسلام و انقلاب خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت دو تن از مدافعان حرم در سوریه، اظهار کرد: شهید مجید صانعی عضو گردان 161 امام حسین (ع) همدان و رئیس کمیته بازرسی هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان روز گذشته در سوریه به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید صانعی به خانواده ایشان و جامعه ورزشی استان افزود: بسیج ورزشکاران استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌های ورزشی استان مراسم ویژه‌ای در بزرگداشت مقام این شهید بزرگوار برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان ادامه داد: جامعه ورزشی و مردم شهید‌پرور استان روز چهارشنبه وداع باشکوهی را در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان مجید صانعی و مجتبی کرمی و در تجلیل از مقام والای این شهیدان بزرگوار خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه این دو شهید به منظور انجام فعالیت‌های مستشاری در سوریه حضور داشتند، خاطر‌شان کرد: این شهدا ادامه‌دهنده راه شهید بزرگ سردار همدانی هستند.

بابایی‌فر ادامه داد: دشمنان و تروریست‌ها باید بدانند راه سردار همدانی ادامه دارد و شاگردان وی در راه حفظ اسلام و انقلاب جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.