دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم لیگ برتر، از ساعت 16 و 45 دقیقه دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.

قضاوت این دیدار را که تعداد اندکی از هواداران ذوب آهن برای تماشای آن در ورزشگاه حضور داشتند، بر عهده محمدرضا فغانی بود.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف گسترش رفتند که در هشت هفته گذشته با کسب 14 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشتند. گسترش فولاد نیز تا قبل از این دیدار با 12 امتیاز در رتبه هشتم قرار داشت.

گل محمدی در این دیدار رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، علی حمام، اکبر صادقی، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی(شکاری 79)، سیدمحمدرضا حسینی(پهلوان 74)، مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده(کاوه رضایی 65) را به میدان فرستاد.

کمالوند نیز در این مسابقه از گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، ایوب کلانتری(سعید دقیقی 62)، شهرام گودرزی و داریوش شجاعیان(امیر حسین کریمی76) استفاده کرد.

در ابتدای بازی، دو تیم با ارائه یک بازی سرد و کسل کننده که بیشتر نیز توپ در میانه زمین بود، اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه را نا امید کردند اما این تیم ذوب آهن بود که به تدریج در زمین گسترش خودش را نشان داد و موفق شد بارها در حملاتی که در راس آن مهدی رجب زاده حضور داشت صاحب موقعیت شود ولی گئورگیف دروازبان گسترش با درخشش خود، یکی پس از دیگری موقعیت ها را از بازیکنان ذوب آهن گرفت تا همچنان طلسم پیروز نشدن ذوب در خانه ادامه دار باشد.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت و با این نتیجه، ذوب آهن 15 امتیازی شد و در جایگاه قبلی خود پائین تر از استقلال 18 و سپاهان و استقلال خوزستان 16 امتیازی در رتبه چهارم باقی ماند.

شاگردان کمالوند نیز با کسب یک امتیاز این مسابقه ، 13 امتیازی شده و در رتبه هشتم جای گرفتند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.