ایمیل های هیلاری کیلینتون برایش گران تمام شد!

نتیجه جنجال های اخیر هیلاری در مورد افشای نامه های شخصی اش برایش گران تمام شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنجال ایمیل های هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکراتیک، به قیمت از دست دادن بسیاری از طرفداران مستقل اش (طرفدارانی که عضو حزب خاصی نیستند) در ماساچوست تمام شد.

براساس یک نظر سنجی تازه که توسط کالج امرسون انجام شد، تاثیر جنجال ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون به قدری بوده که 47 درصد از مردم مستقل ماساچوست به او رای نخواهند داد. در این میان فقط 24 درصد از افراد طرفدار حزب دموکراتیک با آن ها هم عقیده بودند.

جنجال ایمیل های هیلاری کیلینتون برایش گران تموم شد!

در کل، 38.7 درصد از افراد مستقل ایالت بی (Bay) اظهار کردند که به علت جنجال های اخیر ایمیل های هیلاری، وی در اولویت رای آن ها قرار نخواهد گرفت. 

در این میان، 53.9 درصد بر این نظر بودند که این جنجال ها تاثیری روی نظرشان نداشته و 7.4 درصد اظها رداشتند که به احتمال بسیار زیاد به هیلاری، وزیر اسبق امور خارجه رای خواهند داد.

براساس این نظر سنجی اکثر افراد اعتقاد دارند که افشای ایمیل های هیلاری کلینتون به سیاست خارجه ایالت متحده آمریکا ضررهای زیادی وارد کرده است، 39.9 درصد ادعا کردند که هیچ آسیبی نداشته و 18.2 درصد دیگر نظرشان میانه بود.

زمانی که هیلاری در وزارت امور خارجه کار می کرد، به شدت به خاطر استفاده از دستگاه ذخیره اطلاعات شخصی اش، مورد ظن و گمان بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایندیپندنت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.