لرستان؛

پخش زنده مراسم عزارداری لرستان از شبکه های سراسری

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت:عزاداری های مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی این استان به صورت مستقیم از شبکه افلاک(لرستان) و شبکه های سراسری پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ بازوند افزود: در مجموع 30 نفر از خبرنگاران، گزارشگران و عوامل فنی صدا و سیمای مرکز لرستان این مراسم ها را پوشش خبری و تصویری خواهند داد.

وی گفت: در این راستا دو واحد سیار تلویزیونی در محل اصلی عزاداری هیات های مذهبی مرکز لرستان برای پوشش تصویری این مراسم استقرار یافته اند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در محل ساختمان سابق دانشگاه لرستان و همچنین مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شوند، اظهار داشت: هماهنگی های لازم بین صداوسیما، شورای هیئت های مذهبی و نهادهای ذی ربط مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی برای پخش زنده این مراسم انجام شده است.

بازوند همچنین از پخش زنده تلویزیونی مراسم شام غریبان این استان از شبکه افلاک و همچنین شبکه های سراسری خبر داد و افزود: همچنین مراسم شب تاسوعای حسینی که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار می شود به طور مستقیم در برنامه کاروان عاشورایی شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.