سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی گفت: تیم من یک هفته است که بسته شده و بازیکنانم هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند.

رضا بستگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست 3 بر صفر مقابل تیم والیبال پیکان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال ، اظهار کرد: بازی سختی مقابل پیکان داشتیم. به هر حال تیم ما خیلی دیر بسته شده بود اما پیکانی‌ها مدت‌ها پیش از آغاز لیگ تمرین کرده بودند. 

وی ادامه داد: پیکان مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. آن‌ها عازم مسابقات جهانی هستند و قطعا آمادگی و هماهنگی بیشتری نسبت به تیم ما دارند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با بیان این مطلب که زمان زیادی لازم است تا من به ترکیب اصلی در تیم برسمم، خطرنشان کرد: برخی ناهماهنگی‌ها در تیم من وجود دارد که باید رفته رفته اصلاح شود. به هر حال تنها یک هفته از نهایی شدن نفرات تیم من گذشته است. امیدوارم در ادامه بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

بستگانی درباره هدف‌گذاری تیم آلومینیوم المهدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ، اظهار داشت: هدف ما رسیدن به مرحله پلی‌آف مسابقات است. هرچند با وجود تیم‌هایی که امسال در لیگ حضور دارند کار سختی است. با این حال ما امیدواریم که به این هدف برسیم.

وی در پایان به دیدار هفته بعد تیمش اشاره کرد و گفت: هفته آینده با اردکان یزد در بندرعباس دیدار خواهیم کرد. مسابقه‌ای که قطعا برای ما آسان تر از دیدار با پیکان خواهد بود. امیدوارم تیم تا هفته آینده به هماهنگی بهتر و بیشتری برسد و بتوانیم با پیروزی در دیدار هفته بعد ادامه روند خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار