سنگربان تیم ملی هندبال معتقد است تنها قطر حریف تیم ایران در انتخابی المپیک نیست.

محمد سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آسیب‌دیدگی‌ام اسپاسم بوده و با فیزیوتراپی و استراحت و استخر خدا را شکر الان شرایط بهتری دارم. فعلاً هم در اردوی کرواسی شرایط خوبی دارم و مسابقات خوبی هم برای ما تدارک دیده شده است. 

سیاوشی اضافه کرد: فعلاً لژیونرهای نیستند و اگر آنها بیایند شک نکنید نتایج مطلوبی می‌گیریم. هرچند کار خیلی سختی داریم. کره جنوبی، ژاپن و بحرین هم جز قطر از حریفان قدر ما هستند. آنها از حریفان خوب ما به حساب می‌آیند. همانطور که ما تلاش می‌کنیم که خیلی با قدرت پیش برویم و اتفاقات مقدماتی را به نفع خودمان رقم بزنیم،  آنها هم می‌آیند مقابل ما بازی خوبی انجام دهند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران با اشاره به دوره قبلی انتخابی المپیک، افزود: هرچند قطر با بازیکنان تبعه تیم دگرگون شده‌ای است. ما هم سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را برابر قطر داشته باشیم. 

وی درباره تمرینات تیم ملی توضیح داد: اسماعیلاجیج تمرینات پرفشاری برای ما درنظر گرفته و به یقین با ید همینطور هم باشد. نناد هم در بدنسازی خیلی سختگیر است و کار زیادی از بچه ‌ها می‌کشد. عرفان هم حرف بسیار خوبی می‌زند. او می‌گوید باید انتظارم از تیمم بالا باشد تا نتیجه بگیریم و این حرف صحت دارد. امیدوارم من هم به عنوان یک سرباز، از سنگر تیم ملی حفاظت کنم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار