کودکان مظلوم فلسطینی زیر ضرب و شتم نیروهای اشغالگر قدس

سخنگوی مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی اعلام کرد طی بیست و دو روز گذشته بیش از 600 شهروند فلسطینی بازداشت شدند که 30 درصد آنان کودک بودند.

کودکان مظلوم فلسطینی زیر ضرب و شتم نیروهای اشغالگر قدس
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "ریاض الاشقر" سخنگوی مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی روز پنجشنبه افزود: رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی را سوخت انتفاضه مردمی درکرانه باختری، قدس، غزه و سایر مناطق فلسطینی می داند و به همین دلیل اقدام به بازداشت، قتل یا شکنجه آنان می کند.

وی ادامه داد: طی بیست و دو روز گذشته بیش از 600 شهروند فلسطینی بازداشت شدند که 30 درصد آنان کودک بودند.

الاشقر خاطر نشان کرد: بازداشت‌های بدون سبب باعث افزایش تعداد کودکان اسیر فلسطینی به مقدار 35 درصد بیشتر از قبل از انتفاضه قدس شده که شمار آنان 210 نفر بود و اکنون به 280 نفر افزایش یافته است.

سخنگوی مرکز پژوهش های اسیران فلسطینی تصریح کرد: این تعداد در روزهای آینده به خاطر ادامه بازداشت های روزمره مردم فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: هدف رژیم از دستگیری خشن کودکان فلسطینی ترساندن آنان و ایجاد نوعی بازدارندگی برای شرکت نکردن در انتفاضه مردمی است که به همین دلیل پس از بازداشت مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت و مناطق بالای بدن آنان هدف قرار گرفته می شود تا بیشترین مجروحیت را در پی داشته باشد.

الاشقر ادامه داد: رژیم صهیونیستی می کوشد قانون محاکمه افراد خردسال را به گونه ای تغییر دهد که بر اساس آن بازداشت کودکان زیر 14 سال نیز قانونی باشد که در صورت تصویب، زندان های رژیم اشغالگر قدس پر از کودکان زیر 14 سال می شود و این به مثابه جنایت جنگی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار