دنی دنون: محمود عباس درخواست ملاقات نتانیاهو را بپذیرد

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از رئیس تشکیلات خودگردان خواست دعوت های پی در پی نتانیاهو برای دیدار را بپذیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، در حاشیه نشست شورای امنیت درباره نا آرامی های اخیردر فلسطین ، نمایندگان رژیم صهیونیستی و فلسطین درسازمان ملل مواضع خود را در حضور خبرنگاران بیان کردند.

در این زمینه ریاض منصور نماینده فلسطین در سازمان ملل اظهار داشت: ما بار دیگر خواستار پایان دادن به اقدامات تحریک آمیز وخطرناک اسرائیل در بیت المقدس بخصوص اقدامات این رژیم در هدف قرار دادن مسجد الاقصی هستیم.

وی افزود: این اقدامات تحریک آمیز که وزرا و اعضای کنست هم در آن مشارکت دارند در حال تبدیل کردن تهدیدهای موجود از ماهیت ملی به تهدیدات مذهبی است . نماینده فلسطین در سازمان ملل در ادامه اظهار داشت: عامل اصلی تشدید تنش هایی که در یک ماه گذشته در مناطق اشغالی شاهد بوده ایم ادامه اشغالگری نظامی رژیم اسرائیل و نادیده گرفتن حق فلسطینی ها در داشتن استقلال و آزادیست .

وی تاکید کرد دمکراسی با اشغالگری همخوانی ندارد و اسرائیل در حال حاظر اقدام به اشغال زندگی ، سرزمین و آینده مردم فلسطین نموده است، بنابراین نمی توان رژیم صهیونیستی را یک دمکراسی تلقی کرد.

در مقابل دنی دنون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم درباره درگیری ها در مناطق اشغالی اظهار داشت: اگر جامعه بین المللی واقعا در پی کمک به حل موضوع فلسطین است باید محمود عباس را وادارکند که دعوت های پی در پی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای ملاقات را بپذیرد و این تنها راه پیشبرد روند صلح در منطقه است.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادامه اظهار داشت این رژیم هرگز اجازه حضور ناظران بین المللی را در مسجدالاقصی نخواهد داد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار