عضو هیات رئیسه مجلس گزارش کمیسیون برجام را پروژه مجلس خواند و گفت: همه پازل های بررسی برجام در جایگاه خود به خوبی نقش ایفا کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص نامه اخیر مقام معظم رهبری در مورد اجرای برجام به  گفت: رهبر انقلاب از گزارش برجام و کمیسیون برجام تقدیر کردند. این گزارش از ابتدا با تصویب نمایندگان مجلس و تعیین اعضای آن در مجلس با عنوان پروژه مجلس تهیه شد.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: در همین راستا نیز از کسانی که علیه این گزارش بیانیه صادر کردند، انتقاد کردیم.
 
فرهنگی ادامه داد: مقام معظم رهبری ضمن صحه گذاشتن بر مصوبات مجلس در مورد طرح تعیین چارچوب های اجرای برجام نکات مهم دیگری را درخصوص اجرای برجام در راستای حفظ حقوق ملت بیان فرمودند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بعضی موضوعات جایگاهش مجلس و شورای عالی امنیت ملی است و بعضی از موضوعات مخصوص رهبری است. تاکیداتی که ایشان از موضع رهبری انقلاب داشتند بجا، صریح و محکم بود.
 
وی تصریح کرد: در پازل برجام مجلس، شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری در جایگاه و وظایف خود عمل کرده اند و همه در یک مسیر بودند.
 
فرهنگی ادامه داد: مقام معظم رهبری از همین جایگاه سران کشورهای اروپایی و آمریکا را تهدید به نقض برجام در صورت عدم اجرای تعهداتشان کردند.
 
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

منبع: مهر
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.