3 تیم خوزستانی لیگ پانزدهم در 2 هفته گذشته عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 3 تیم استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و استقلال اهواز تیم های خوزستانی لیگ برتر محسوب می شوند و تا پایان هفته نهم تنها آبی‌های خوزستانی توانسته‌اند در خور فوتبال جنوب کشور نتیجه بگیرند.
 
شاگردان ویسی که هم اکنون با کسب 16 امتیاز در رده سوم جدول قرا گرفته‌اند،‌در 2 هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده و در هفته هشتم با تساوی مقابل ملوان نخستین دیدار این تیم بود که آبی ها نتوانستند در خانه شان گلزنی کنند و این تیم در هفته نهم با تساوی مقابل استقلال در تهران شانس صدرنشینی را از دست داد تا با شانزده امتیاز از 9 بازی در رده سوم قرار دارد.
 
اما به جز استقلال تیم‌های دیگری خوزستانی نتایج خوبی را کسب نکردند و به ترتیب در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند.
 
فولاد هم اکنون با هدایت اسکوچیچ در لیگ پانزدهم شرایط جدی را پشت سر می گذارد و با کسب 3 امتیاز و بدون حتی یک پیروزی در رده شانزدهم جدول قرار دارد.
 
 این تیم در هفته های هشتم و نهم به ترتیب از تراکتور و صبای قم با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست شد.
 
استقلال اهواز
 
تیم پانزدهم جدول لیگ برتر که هم اکنون شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، در 2 هفته هشتم و نهم متحمل به 2 شکست شد.
 
این تیم در هفته هشتم لیگ برتر در تهران با پنج گل مغلوب راه آهن شد حکم اخراج بختیاری زده را امضا کرد و حنطه جایگزین وی شد.
 
اما آمدن این مربی جواب نداد و این تیم در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا روند نزولی این تیم کماکان ادامه داشته باشد.
 
حال سه تیم خوزستان در پایان هفته نهم عملکرد خوبی نداشته در 2 هفته هشتم و نهم 2 امتیاز کسب کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
سلام- به نتایج استقلاع خوزستان حتی تاپایان نیم فصل اطمینانی کاملی نیست ! من فکرمی کنم سرمربی های تیم های اهواز ی بایستی نوک حمله وهافبک های را آموزش اولیه دومیدانی دهدکه 20متراول راخوب استاربزنن و آموزش توپ گاشته و درحال حرکت ضربه صحیح به دروازه ....
آخرین اخبار