مدير عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: در هفته آينده يك همايش دوچرخه سواری به مناسبت روز بسيج دانش آموزي در خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ارمغان افزود: این همایش كه با هدف تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و همچنین ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری، فرهنگ كاهش ترافیك های شهری در روز جمعه، هشتم آبان، در شهر خرم آباد برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدای این شهر را ركاب می زنند.

وی افزود: این مسابقات با «شعار عاشقان حسینی، رهروان خمینی» به صورت آزاد برای عموم شهروندان علاقه مند برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران پرچم سرخ و سیاه عزای حسنی را از میدان امام حسین (ع) حمل و در میدان شهدای به اهتزار در خواهند آورد تا نشان دهند كه شهدای جمهوری اسلامی ایران در امتداد راه سرخ ولایت و به تاسی از سرور و سالار شهیدان به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

ارمغان گفت: این همایش با همكاری شهرداری خرم آباد و همچنین هیأت دوچرخه سواری استان برگزار خواهد شد و در پایان این برنامه شهردار خرم آباد به قید قرعه به شركت كنندگان جوایزی را به رسم یادبود اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.