سوانح رانندگی در راه های استان، طی 24 ساعت گذشته، 7 مصدوم و سه کشته برجای گذاشت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس پلیس راه استان گفت: بی توجهی راننده یک دستگاه سواری پراید در محور قزوین - زنجان به جلو، عامل برخورد دو دستگاه سواری پراید و ال 90 شد که براثر این تصادف، سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ بهرام زینلی، از واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور قزوین - زنجان در ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته خبر داد و افزود: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو 206 بوده است که این حادثه مصدومیت یکی از سرنشینان آن را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگر در محور قزوین - کرج در روستای قشلاق از توابع آبیک، براثر واگونی یک دستگاه خودرو پراید به دلیل عدم توجه به جلو، راننده در دم فوت کرد و سرنشین آن مجروح و به مرکز درمانی انتقال داده شد.

زینلی اظهارداشت: همچنین در سانحه دیگر در استان، برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت در راه روستایی شیشه قلعه در بویین زهرا، راکب و سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند.

به گفته رئیس پلیس راه استان، در برخورد یک دستگاه پراید با پژو 405 در راه روستایی خیار در بویین زهرا، دو سرنشین این خودروها مصدوم و به مراکز درمانی این شهرستان منتقل شدند و پلیس علت این حادثه را تجاوز به چپ سواری پراید به پژو 405 اعلام کرد.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: علت تمامی این سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان عدم توجه به جلو از سوی رانندگان اعلام شده است.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: کشته ، مصدوم ، قزوین ، محور ، مواصلاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.