میزان محبوبیت جراح سابق از میلیاردر مشهور آمریکایی پیشی گرفت

بر اساس یک نظرسنجی، میزان محبوبیت بن کارسون از دونالد ترامپ، 2 نفر از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هشت درصد بیشتر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، آخرین نظرسنجی انجام شده در ایالت آیووا نشان می‌دهد که میزان محبوبیت بن کارسون در میان شهروندان این ایالت، از دونالد ترامپ، که هر دو از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 هستند، هشت درصد بیشتر است. 

مجری این شبکه گفت: آخرین نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاگ  که از 14 الی 20 اکتبر (22 تا 28 مهر) در ایالت آیووا انجام شده است، نشان می‌دهد که سطح محبوبیت بن کارسون، جراح سابق، در این ایالت 28 درصد، دونالد ترامپ، میلیارد آسمان‌خراش ساز، 20 درصد، مارکو روبیو، سناتور ایالت فلوریدا، 13 درصد، و تد کروز، سناتور ایالت تگزاس، فقط 10 درصد است. 

مجری در خاتمه افزود: محبوبیت سناتور تد کروز در حالی از سه رقیب یاد شده کمتر است که وی از حامیان مالی بسیار ثروتمندی برخوردار است. 

البته سایر نامزدهای جمهوریخواه و حتی هیلاری کلینتون، نامزد اصلی حزب دموکرات، نیز از حمایت های مالی میلیاردها و میلیونرهای متعدد در آمریکا برخوردار هستند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار