مشهد؛

انتقال زائران اربعین از خراسان رضوی با 500 اتوبوس به عتبات

جانشین رییس ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) خراسان رضوی از پیش بینی 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از استان به عتبات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری از پیش بینی 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از استان به عتبات خبر داد و گفت: اعزام زائران از یک هفته مانده به اربعین آغاز خواهد شد و متقاضیان تشرف، قبل از عزیمت باید نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.

محمد حسن واحدی در جلسه ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) استان، با اعلام این خبر افزود: زائران از تجمع در مقابل کنسولگری عراق در مشهد خودداری و برای این مهم به دفاتر خدمات مسافرتی مجازی که از سوی اداره کل حج و زیارت معرفی شدند، مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: از خروج کسانی که اقدام به ثبت نام در سامانه "سماح" که از سوی حج و زیارت به همین منظور راه اندازی شده و اخذ ویزا نکرده باشند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جانشین رییس ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) استان تصریح کرد: ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) در پی ایجاد امکان سفر رایگان برای زائران حسینی نیست.

واحدی به تشکیل کمیته های هفت گانه ستاد ساماندهی پیاده روی زائران اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: این کمیته ها با هدف پشتیبانی و ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در خراسان رضوی فعال شده است.

وی افزود: حدفاصل نجف اشرف تا کربلای معلی 5 موکب از استان خراسان رضوی برپا می‌شود که این موکب‌ها توسط خیران اداره می شود.

جانشین رییس ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) استان همچنین از همکاری شهرداری مشهد در چهار حوزه اسکان، حمل و نقل، فرهنگی و پشتیبانی در محور مهران و نجف تا کربلا خبر داد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.