کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با درخواست مجوز ۱۰ نشریه دانشجویی در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پنجاه و دومین جلسه خود که به ریاست غلامرضا ذکیانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و رئیس کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی تشکیل شد و با درخواست مجوز ۱۰ نشریه دانشجویی در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی موافقت کرد.

در این کمیته تقاضاهای صدور مجوز نشریات و تغییر در جزئیات انتشار آنها مورد بررسی قرار گرفت و طی آن ۱۰ نشریه مجوز انتشار دریافت کردند؛ در این بین یک فصلنامه، ۳ دوماهنامه، ۳ ماهنامه، یک دوهفته نامه و ۲ گاهنامه مجوز انتشار گرفتند.

ماهنامه «همدلی»، فصلنامه «کاوش مالی» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی مدیریت مالی»، فصلنامه «سرسرا» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی هتلداری»،فصلنامه «گزاره» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی زبانشناسی»، فصلنامه «تجربه هنر»،دوهفته نامه «باران»، فصلنامه «کاج» به صاحب امتیازی «مرکز کار آفرینی دانشگاه» از جمله این نشریات بودند.

همچنین نشریاتی که با تغییر جزئیات مجوز انتشار آنها موافقت شد شامل ماهنامه «خط سفید» به صاحب امتیازی «گروه موسیقی دانشجویان»، دو ماهنامه «ژیانه وه»، فصلنامه «ریسک» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی ریاضیات مالی» بودند.

صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران نشریات فوق، پس از طی دوره آموزشی روزنامه‌نگاری در نشریات که در هر ترم تحصیلی توسط خانه نشریات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه برگزار می‌شود، می‌توانند انتشار نشریه خود را آغاز کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.