سرمربی تیم ملی امید كاراته گفت: مهمترین نیاز فعلی تیم ملی روحیه تیمی بالا و امید است.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی امید كاراته كشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : بیشترین مهم و نیاز تیم ملی در روزهای قبل از اعزام روحیه تیمی بالا است . 

هروی با بیان نیاز اصلی فعلی تیم ملی كاراته افزود : در این شرایط و فاصله كمی كه تا آغاز رقابت های قهرمانی جهان داریم مهم ترین نیاز فعلی تیم های ملی كاراته و از جمله تیم ملی امید ، روحیه و امید است . 

وی افزود : ملی پوشان به انر‍ژی مثبت نیاز دارند و از همه می خواهم برای موفقیت تیم های ملی در این مسابقات دست در دست هم دهند و همه به این بچه ها كه آینده كاراته كشور هستند انرژی مثبت دهند . 

وی با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان بیان داشت : تمام بازیكنان از لحاظ روحی و نیز فنی در سطح خوبی هستند و انگیزه خوبی برای كسب بهترین نتیجه دارند ولی تأمین حس امنیت روانی برای این عزیزان از وظایف ما است و امیدوارم در این فاصله كمی كه تا اعزام به رقابت های جهانی داریم بتوانیم این مهم را برای تمام ملی پوشان رده های پایه فراهم كنیم . 

سرمربی تیم های ملی پایه كاراته با آرزوی موفقیت برای تمامی رده های ملی كاراته در هر دو بخش دختران و پسران گفت : امیدوارم تمامی ملی پوشان به همراه كادرهای فنی خود ، در رقابت های جهانی موفق باشند و بهترین نتایج ممكن را كسب كنند و باعث شادی دل مردم عزیزمان شوند و برای كشورمان افتخارآفرینی كنند و به لطف خدا هرچه خیر است اتفاق بیافتد . 

وی در پایان از مردم كشورمان برای موفقیت و سرافرازی ملی پوشان طلب دعای خیر كرد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار