با کمک خیرین استان مرکزی یک دستگاه ظرفشویی صنعتی به همراه دستگاه اندازه گیری سدیم و پتاسیم و دو تخت بستری خریداری و به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک هدیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اراک ،رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با اعلام این خبر گفت: در یک امر خداپسندانه توسط فرزندان خیّر مرحومه مقصودی و با مشارکت بیمارستان آیت الله خوانساری، یک دستگاه ظرفشویی صنعتی در این بیمارستان راه اندازی شد.

همتی افزود: هزینه این دستگاه 14میلیون تومان است که 8 میلیون تومان توسط خیّر و 6 میلیون توسط بیمارستان آیت الله خوانساری تامین شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری افزود: اهداء دستگاه اندازه گیری سدیم و پتاسیم و 2 تخت بستری هر کدام توسط یک خیّر و به مبلغ 5 میلیون تومان از دیگر اقدامات خیّرین در ماه گذشته در کمک به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بوده است.

وی از خیّرین استان مرکزی خواست کمک های نقدی خود را برای ساخت فاز 2 بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به شماره حساب 38004100 بانک رفاه واریز کنند.

بیمارستان آیت‌الله خوانساری یکی از بیمارستان‌های شهر اراک و تنها مرکز درمانی بیماران سرطانی در استان مرکزی و قطب درمان سرطان غرب کشور است. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اراک ، رئیس مجمع ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.